Foto: Lea Meilandt

Mød forfatteren Kim Blæsbjerg på Skive Bibliotek

20.11.24
Oplev Kim Blæsbjerg, den talentfulde forfatter bag den prisvindende roman "De bedste familier", i et tankevækkende foredrag, der går bag historien.

Kim Blæsbjerg dykker ned i sin seneste udgivelse og deler indsigt i skabelsesprocessen bag "De bedste familier". Han udforsker temaer som vækst, kærlighed og den dybe tavshedskultur, der præger Vestjylland og romanen. Med en kandidatgrad i dansk og en imponerende forfatterskabsbaggrund fra Forfatterskolen formår Kim at forbinde individets personlige historie med samfundets større fortælling på en medrivende måde.

Deltag i foredraget og få mulighed for at interagere med Kim Blæsbjerg, som diskuterer bogens modtagelse og de kulturelle påvirkninger, der har formet dens tilblivelse. Dyk ned i et univers af gaver, tavshed og familiære bånd, mens Kim guider jer gennem en rejse fyldt med følelser og erkendelser.

Kim Blæsbjergs forfatterskab formår at berøre sjælen og udforsker dybtgående forbindelser mellem generationer og enkeltpersoner. Han balancerer det intense med det usædvanlige og formidler øjeblikke af både smerte og glæde i livet, der forbinder os alle som mennesker. Gennem hans fortællinger væves livets tråde sammen i en slægtshistorie, der fanger og fascinerer.

Grib chancen for at opleve en af Danmarks mest lovpriste forfattere live og lad dig berige af Kim Blæsbjergs skarpe indsigt i menneskets dybeste kroge og det, der former os som individer.

I pausen serverer vi en forfriskning

Foredraget koster 125 kr.