125 kr.

Mød de to forfattere Marianne Jørgensen og Lars Novrup Frederiksen

15.02.24
Skive Bibliotek d. 15. februar kl. 19 - 21

Du har denne aften en unik mulighed for at komme med ind i et univers af ord hos de to lokale forfattere, når de mødes og får en snak om at skrive og om at læse.

Om de to forfattere:

Som 20-årig fandt Marianne Jørgensen kærligheden, flyttede til Salling og blev ”Bondekone” Oprindeligt er Marianne uddannet folkeskolelærer, men i 2002 tog hun konsekvensen, sagde sit faste lønnede job op og blev fuldtidsforfatter.
Marianne er en rigtig ildsjæl og sammen med andre lokale ildsjæle kæmper hun for at holde liv i landsbyen Selde – kendt som skulpturlandsbyen.

I over 40 år har Lars Novrup Frederiksenarbejdet i, fortrinsvis finanssektoren, bl.a. på Grønland og som områdedirektør i et landsdækkende pengeinstitut. De sidste 13 år som administrerende direktør for en lokal, grøn bank i København. Han har dyrket lokalhistorie i en menneskealder og har bl.a. siddet i bestyrelsen for den lokale egnshistoriske forening.

I pausen serverer vi kakao og boller
Foredraget koster 125 kr.
Køb billet her på siden.