For unge og voksne

Foredrag med Lars Hjortshøj & Benjamin Koppel

09.10.24
"Halvt fuldendt - Tanker fra et umage venskab"

Vi inviterer jer til en fornøjelig aften hvor Benjamin Koppel og komiker Lars Hjortshøj deler deres unikke venskab baseret på deres nyeste bog, "Halvt fuldendt - Tanker fra et umage venskab".

Gennem årtier har disse to kunstnere turneret og underholdt publikum på utallige scener i hele landet. Men det var først for et par år siden, at de tilfældigt stødte på hinanden i en hotelbar i Århus og begyndte at udforske en helt ny dimension af venskab. Med deres karakteristiske nysgerrighed, dedikation og humor, som også præger deres professionelle arbejde på scenen, udforsker de en række spørgsmål:
Hvad er egentlig meningen med small talk:
   - skal alt have en praktisk anvendelse
   - er frygten for tab større end kærligheden til New York
   - og kan man dø på scenen

Lars og Benjamin erkender, at der er mange ting, de ikke forstår. Men gennem deres personlige fortællinger, undrende spørgsmål og filosofiske refleksioner, udforsker de venskabets betydning og kompleksitet. De berører emner som kærlighed, forfængelighed, mobning, kæledyr, stilfuldt hår og de små glæder i livet. Alt dette gør de for at undersøge, hvordan det er at opnå et vigtigt og øjenåbnende venskab på et tidspunkt i livet, hvor de fleste allerede har de venner, de har brug for.

Pris pr. person: 250 kr. en forfriskning
Køb billet - efter først til mølle - her på siden eller ved fremmøde på Skive Bibliotek

Arrangører : Ældresagen i Skive-Spøttrup-Sundsøre og Skive Bibliotek