Om dette arrangement

For unge og voksne

Bo småt og lev godt: Foredrag med Anders Boisen om Tinyhouses

14.05.24
Da Anders Boisen brød ud af hamsterhjulet og flyttede ind i sin lille hjemmebyggede bolig, blev forbruget og udgifterne væsentligt mindre.

Han er selvforsynende og bruger så få ressourcer som muligt, ved at forsøge at leve i tæt samspil med naturen omkring sig. Hvilket også er nødvendigt da huset er hverken koblet op på el-, vand- eller varmeforsyning.

Anders Boisen vil med udgangspunkt i sin bog 'Om at bo småt og leve godt', fortælle om sin rejse med at bygge og bo i et bæredygtigt tiny house på hjul på kun 14m2. Hvor målet at udforske rammerne for “det gode bo liv”.

Foruden sin egen fortælling beskriver Anders også om, hvordan tiny house-bevægelsen er ved at blive et mere udbredt fænomen i danske kommuner over hele landet, og hvad vi som et samfund i omstilling kan lære af tiny houses og ideen om at bo småt og leve godt.

Pris inkl. en forfriskning kr. 100
Køb billet online eller på Skive Bibliotek