For alle

Spil Dansk – Four Jazz står for underholdningen

26.10.20
Gratis Spil Dansk koncert med Four Jazz

Skive Bibliotek markerer Spil Dansk Ugen i Skive, mandag den 26. oktober kl. 19.30, hvor den lokalkendte kvartet Four Jazz, underholder med danske melodier.

Programmet indeholder lidt for enhver smag. Der er folkemelodier, revymelodier og schlagere på programmet komponeret af Bent Fabricius Bjerre, Kai Norman Andersen, Bernhard Christensen og flere andre kendte danske komponister. Four Jazz satser på at fremføre melodier i den berømte swingende stil.

Four Jazz har besætningen Olav Plough Jørgensen, trompet, - Kai Jørgensen, piano, - Jørgen Degn, kontrabas og med Frank Snebang Kristensen bag trommerne.

”Vi har forladt vores sædvanlige main stream jazz , - til fordel for et dansk repertoire. Der er jo mange danske komponister, som har komponeret gode evergreens, - og der er også melodier, – som måske er ved at gå i glemmebogen, men som fortjener at blive spillet her i Spil Dansk ugen”, siger pianisten Kai Jørgensen.

Arrangørerne er Skive Bibliotek i samarbejde med foreningen Amadeus Music, Skive. Der er gratis adgang til koncerten som foregår på 2. sal i biblioteket. Billetter kan bestilles her på siden.

Stole er placeret efter gældende Covid-19 regler og procedure og arrangørerne anmoder publikum om at benytte de opstillede håndsprit-automater.

Der er lagt op til en spændende musikalskoplevelse i selskab med de fire rutinerede musikere.