AI genereret billede

Draft dag med Skive Magic Forening

13.04.24
Draft dag med Skive Magic Forening

"In a world ravaged by environmental collapse and societal decay, where the sun rarely breaks through the thick smog, one man's quest for freedom will ignite a revolution that shakes the very foundations of oppression."

Pap entusiaster store og små, den 13. april skal vi i Skive Magic Forening have en fantastisk draft dag.

Vi vil holde draft i flere sæt og af flere gange, så der er rig mulighed for at drafte. Der vil blive Draftet 'The lost caverns of Ixalan', 'Murder at Karlow manor' og muligheder for nogle andre spændende sæt.

Om du er en del af foreningen eller ej er underordnet. Det vigtigste er at du har lyst til at prøve, kender lidt til Magic kort og husker at pakke masser af godt humør.

Vi mødes kl 10 i det åbne rum på Skive bibliotek. Mad, drikke og snacks er på eget ansvar.

Har du spørgsmål så kom ind på 'Magic Skive' på facebook og få mere information.

Vi glæder os til at møde dig og få en magisk dag sammen!

mvh Skive Magic Forening