mobil

Vidste du, at du kan bruge biblioteket helt uden at skulle hjemmefra?

23.03.20
Få online adgang til bøger, film og meget andet

Er du ikke meldt ind på biblioteket?  Det kan du gøre hjemmefra, bare du har dit MitID.

Så længe du bor i Skive Kommune, kan du benytte dig af disse gode tilbud:

ebøger, lydbøger og podcasts på eReolen og eReolen Go

På eReolen kan du finde både ebøger, lydbøger og podcasts.

På eReolen Go kan du finde børnebøger, både som lydbøger og ebøger.

Engelske ebøger og lydbøger på eReolen Global

eReolen Global er bibliotekernes tilbud af engelske e-bøger, e-tegneserier og netlydbøger - du finder både skønlitteratur og faglitteratur, og noget til både børn og voksne.

Film og serier på Filmstriben

På Filmstriben har du adgang til en lang række film indenfor mange genrer, både danske og udenlandske.
.

Magasiner og blade på RB digital

Via bibliotekets RB digital pakke kan du hente 400 forskellige e-magasiner, du kan læse på din computer, mobil eller tablet.

Få hjælp til at komme i gang

Oplever du problemer med at bruge nogle af vores tilbud, kan du altid skrive eller ringe til os - så hjælper vi dig i gang.

Appen Biblioteket

Hvis du bruger dit bibliotek på en tablet eller mobil, kan vi anbefale, at du downloader appen Biblioteket.

Du kan hente appen i App Store eller Google Play.