175 kr.

10.11.23
Fernisering og musikalsk foredrag om legenden Michael Bundesen

Fredag den 10.11. kl. 14 - 17

Som mange sikkert ved, var Michael Bundesen en flittig kunstmaler lige til det sidste.

I anledning af Shubiduas 50 års jubilæum i 2023 kan du komme til fernisering og et musikalsk foredrag om Shubidua og legenden Michael Bundesen.

”Bosse” Hall Christensen, der i 1973 var med til at danne Shubidua sammen med Michael Bundesen og Michael Hardinger, indleder koncerten med at fortælle Shubidua’s kulørte historie.
”Bosse” var ankermanden bag gruppens gakkede tekstunivers og spøg & skæmt covers på pladerne 1-8, i den gyldne periode.

Shubiduo spiller en festlig koncert med Shubidua’s største hits - forude venter et hæsblæsende show !

Udstillingen med 14 af Bundesens værker vil efterfølgende kunne ses på Skive Bibliotek 3 uger frem.

Fernisering og det musikalske foredrag koster 175 kr. inkl. et glas til ferniseringen og kaffe/te m. kage i en indlagt pause under koncerten.
Køb billet på www.skivebibliotek.dk eller ved fremmøde på Skive Bibliotek

Arrangører: